maandag 27 september 2010

Boeken

Ik heb twee boekenkasten vol boeken. En wat er niet meer in past, staat op zolder. Ik heb een zwak voor boeken en vooral voor spirituele boeken van allerlei aard. Wicca, prana voeding, e-nummers in voeding, energievelden, mindfulness bij opvoeden, kamasutra voor de vrouw en Boeddhisme voor moeders. Allemaal in een opwelling gekocht, gelezen of soms maar half gelezen en vervolgens in een van die dozen op zolder beland. Het idee dat je boeken niet weg doet, ben ik al lang van af gestapt. Maar de jaarlijkse koninginnemarkt in Driebergen, helpt mij bij langena niet van al mijn boeken af. Gelukkig heb ik de uitkomst gevonden op bol.com. Je kunt gewoon je tweedehandsboeken via bol.com verkopen. ISBN-nummer invoeren en als je een berichtje krijgt dat er een verkocht is, stuur je het boek op. Ik heb de afgelopen maand al 10 boeken verkocht. Ideaal.