dinsdag 10 september 2013

Wensen

Ik las pas een interview met Marinus Knoope. "Wensen zijn voorgevoelens van hetgeen we in staat zijn te realiseren" citeerde hij Goethe. "Zoals een pruimenboom over precies de kwaliteiten beschikt om pruimen te creƫren, zo beschikken mensen over precies de kwaliteiten die ze nodig hebben om hun wensen te realiseren"

Hoe meer ik mijn wensen serieus neem, hoe meer ik vertrouwen krijg in mijn wensen. Ze zijn de belangrijkste wegwijzers geworden op mijn pad. Toch kan ik deze boodschap niet vaak genoeg horen en voedt hij mij elke keer weer. Dus ik herhaal hem bij deze graag nog een keer voor jou.

Ieder mens heeft zijn eigen wensen. Je hebt ze omdat jij bent wie je bent. Ook al lijken ze niet logisch, niet realistisch of onhaalbaar: je hebt de wensen niet voor niks. Ze horen bij wie jij werkelijk bent en je hebt het in je om ze waar te maken. Ontdek je wensen, neem ze serieus en geniet ervan om te ontdekken welke vorm je ze kunt geven.

Moet je je eens voorstellen hoeveel verborgen wensen je nog in je draagt. Wat een potentieel is er nog in je aanwezig!

-----------------------------------------
Wil je reageren? Mail naar: karin@studio-inbalans.nl